جدیدترین اس ام اس های نوروز 91
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : mely

http://www.parsamob.com/upload/e258fd2ecc6e29e514ced4d540a51912.jpg

پیامک دوستی مخصوص عید نوروز

چند روزه ديگه ب;هارميادوهمه چيزرو تازه ميکنه :

سال رو،ماه رو،روزهارو،هوارو،طبيعت رو،

ولى فقط يه چيزکهنه ميشه که به همه ى اون تازگى مى ارزه

دوستيمون ...

 

شعر به مناسبت عید نوروز

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت .

 . .بادت اندر شهريارى برقرار و بر دوام

سال خرم،فال نيكو،مال وافر،حال خوش . . .

اصل ثابت ، نسل باقى ،تخت عالى ،بخت رام

سال نو مبارک

 

 

اس ام اس تبریک عید نوروز

تق تق!

کیه کیه؟

منم منم پیامک،

عیدشماجلوجلومبارک.

 

 

ا;س ام اس عید نوروز

حواسم را هرکجا پرت میکنم ،

باز کنارتو می افتد.
 

پیشاپیش عیدت مبارک


 

اس ام اس عید نوروز

 مثل ماهي زندن مثل سبزه زيبا مثل سمنوشيرين
 

مثل سنبل خوشبو مثل سيب خوش رنك مثل سيرشفابخش

ومثل سكه باارزش باشيد.

يادت نره قبل ازتحويل سال اولين كسي بودم

كه سفره (هفت) سينوبرات معني كردم

 

 

اس ام اس نوروز 91
 

5 شاخه گل رز با این كامیون برات فرستادم
 

.......................... |""""""""""|_:!""-.

روزي یه دونه بردار , "@@"""""" ""@"' تمام که شد .

بدون که عید شده و من اولین کسی هستم که سال نو رو بهتون تبریک میگم.


 

اس ام اس باحال عید نوروز

فرارسيدن نوروز را به شما

و خانواده محترمتان بعدا تبريك مي گم هنوز زوده!

 

 

ا;س ام اس نوروزی

دل من پیش تو عشق من خنده تو

فکر من چهره تو امید من نگاه تو
 

جون من فدای تو بدون كه عيد شده ومن

اولين كسي هستم كه سال نو را به شما تبريك ميكويم.


 

ا;س ام اس تبریک عید نوروز

به هرعيدى كه آيد زنده باشيد،به انوارخداتابنده باشيد ،

رواحاجت دراين عيد خدايى،هميشه خرم و فرخنده باشيد

پيشاپيش عيدتان مبارك.التماس دعا.

 

 

ا;س ام اس خانه تکانی

 

با پايان سال شروع به خانه تكاني كردم؛

به خانه دل كه رسيدم محبتت را برداشتم

نه غباري داشت ونه كهنه شده بود؛

مهرت جاودانه دردلم خواهدماند.
 

شبهای بهاریتون آروم و قشنگ و پرستاره.


 

ا;س ام اس غمگین سال نو

چقد ما بدبختیم همه لباس نو کفش نو ولی ما ...

دریغ از خوشحالی

 

 

ا;س ام اس ضد حال نوروزی

ميدونم اگه بگم سال نومبارك!

حالت ازشنيدن اين جمله كليشه اى بهم ميخوره...

پس سال نو مبارك!

 

 

شعر مخصوص تبریک عید نوروز

بروبروبادبادك/بگوبه اون نازنازك/

عيدگل وشاپرك/جلوجلومبارك!

 

 

ا;س ام اس زیبا ویژه نوروز

اي پديد آورنده ي قلبها...
 

دوستان من ارمغاني از رحمت بيكران تو اند؛
 

خرسندشان دار به تندرستي...
 

پيشاپيش سال نو مبارك


 

اس ام اس نوروز

اینه -{ }- قران <=> ماهی<;(((((><
 

سبزه *!!!!!* سیر §.§.§ سنجد @@@ سماق ~...~
 

سکه $$$ سمنو -:~:- سیب ( ' ).( ' )

یادت باشه اولین کسی که سال 1391 بهت تبریک گفت

و سفره هفت سین برات چید من بودم .


 

پیامک نوروز باستانی

فرا رسيدن نوروز باستاني،

ياد آور شكوه ايران و يگانه يادگار جمشيد جم بر همه ايرانيان پاك پندار،

راست گفتار و نيك كردار خجسته باد.


 

پیامک تبریک عید نوروز

عید روبه همه ی هموطنان پیشاپیش تبریک عرض میکنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها